sobota, 12 marca 2011

DAJ KAMIENIA

12 komentarzy:

  1. DAAJ KAMIENIA ZIĄĄ. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKI ZIĄ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha dawaj kamienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamo, jestem w internecie! ;d
    WRÓBEL < 33333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd biorą się tacy ludzie jak wy xDDD zroślak byś rzucił te szlugi lamusie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Końcówka jest dobra o FU :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pojeby chuj wam w dupe pedał

    OdpowiedzUsuń
  8. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj kaaaaaaamieeeeeeeeeeeeniaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Wróbelek jaki głosik x]
    zajebisty .! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. zroslak lamusie zniknij

    OdpowiedzUsuń
  11. ja pierdole jak to moje daj kamienia brzmi ;d w sumie rozjebalem schemat.ale wytnij mnie z tego filmu bo ja nie chce byc w pruszkow sruu

    OdpowiedzUsuń